Wpis drugi pierwszym technicznym będący

No i po pewnym czasie grzebania w opcjach i innych badziewiach chyba ustaliłem wygląd miejsca tego, w każdym razie co najmniej do wieczora.

Odkryłem że posty umieszczać można tylko na głównej więc z lekka zmodyfikowałem koncepcje, przetestowałem ze 4 warianty wizualne i rzutem na taśmę wybrałem ten (znaczy się piąty). Pogrzebałem w widgetach co zaowocowało małymi zmianami o których nie chce mi się pisać, zobaczymy co zostanie na dłużej w kolumnie po prawej. O ile oczywiście sama kolumna zostanie w tym miejscu lub nie zniknie całkowicie. Wersja z dwoma kolumnami mi się nie podoba cały czas.

No i kończąc jedną z pierwszych wypowiedzi technicznych coby wpisów nie mnożyć zbytecznie takie małe post scriptum:

No więc po stworzeniu tego bloga pora zabrać się za to czego nie chce a więc do roboty narodzie. Aczkolwiek już udało znaleźć pierwszą wymówkę na dziś co lekko skorygowało moje dzisiejsze plany. Aczkolwiek skomplikowały je  w perspektywie nadchodzącego tygodnia. Nie ma lekko ale jeden wkurw egzystencjalny z dzisiaj przełożony na później. Zaczynając od jutra…

No dobra kuniec pisania na chwilę obecną, pora ruszyć do działania. Trzeba trochę spraw przemyśleć, trochę podziałać, skończyć remont, zakupić fajki i zmotywować się do utrzymania postawy „mam to gdzieś”. No to gratis muzyczny na zakończenie i do przeczytania później:

(miał być jeden ale oba pasują)

One response to “Wpis drugi pierwszym technicznym będący

  1. Oba kawałki rox. A jak ja Ci dam wymówkę, to się nauczysz wreszcie!

Skomentuj

