Wpiśów kilka krótkich…

Jak tytuł wskazuje zamierzam poruszyć spraw kilka w tym wpisie. Mam nadzieję że to ewentualni czytelnicy przeżyją. (w razie obaw nie czytać dalej) Wróciłem właśnie z imprezy z okazji 25lecia mojego brata. Co tu dużo mówić impreza fajna, fajne osoby się pojawiły, o dziwo pojawiło się nawet ciasto i świeczki:P a nie tylko %. Jak to w tej ekipie bywa, rozmowy dotyczyły kinematografii i historii oraz pierdół wszelakich, znaczy się było dobrze.  W sumie od moich urodzin 25, co pojawiło się dzisiaj w toaście Brata, trzyma mnie nadzieja, że za kolejne 25 będzie nam dane spotkać się w podobnym gronie. Oby! Nie zapeszając zmienię temat.

Cofając się w czasie do przedpołudnia. Atak na wydział okazał się mniej drażniący i krótszy niż przewidywałem. W sumie jak większość pójdzie według planu, nawet źle nie będzie. Co oznacza że, z rozdrażnienia totalnego mam po prostu do załatwienia parę kwestii które mogą ale nie muszą mnie wkurw@#. Znaczy się kurde poszło inaczej niż planowałem i jestem z takiego obrotu sprawy zadowolony. Aczkolwiek może być różnie. Kolęda im w krzyż, jakoś to będzie.

Hym… po powrocie przeczytałem trochę newsów z o2. Naziści, sport, polityka, syf. Większość artykułów nie godna nawet próby kliknięcia na skomentuj. Między szatanem a prawdą góra 3 razy chciałem skomentować artykuł na portalu. Zawszę tuż przed rozpoczęciem komentarza spojrzałem na inne. I za każdym razem stwierdziłem że jednak jakoś tak odstaję od poziomu prezentowanego. Znaczy albo oni są debilami albo ja jestem za głupi. Już chyba wole skomentować coś na którymś forum z „hardcorowymi” rzeczami czy demotywatorami. Ale to ma swoje plusy bo zdecydowanie za duża grupa idiotów z łączem internetowym oznacza że jednak coraz większa grupa społeczeństwa ma jednak dostęp do wikipedii;) (ironia zamierzona ale plus dla technologii:) )

Z gratisów muzycznych tym razem przed zakończeniem wpisu dwa utwory. Jedne który chodzi za mną od „pewnego” czasu  i drugi dzisiaj przedstawiony mi przez Legnicką odmianę brata ( znaczy się Roberta). Uwaga Rammstein tylko od 18 lat a w USA od 21!!!

I przypominam 18+

http://www.visit-x.net/rammstein/

Ostatni człon wpisu … (usunięty na prośbę właściciela;) )

ps. RCA gratuluje przekręcenia straży miejskiej:)

Skomentuj

