The dead gentlemen

Nie rozpisując się za bardzo. Chłopaki grają dużo ostrzej niż ich nazwa by sugerowała, ale po kolei. Po krótkiej adaptacji przestrzeni w Piwnicy rycerskiej, co nie było taką łatwą czynnością, ale należą się brawa za końcowe rozwiązanie:) w wygospodarowanej przestrzeni rozstawiony został sprzęt. Martwy dżentelmen poszwendał się chwilę po knajpie i…w tym momencie dotarłem z Aresem ponownie do Rycerskiej, i po krótkiej chwili oraz zdobyciu przeze mnie dębowego i dwóch krzeseł, chłopaki rozpoczęli grać. Przyznam się bez bicia, słyszałem ich na dobrą sprawę pierwszy raz i bawiłem się świetnie. Pierwsze zaskoczenie to fakt, że grają ciężko mocno i dosadnie, gdzieś tak na pograniczu metalu i…czegoś:P . Miło się tego słucha:) Charyzma i miny Osaki, który szalał na vocalu i szaleństwo sceniczne z basem w ręku Leszcza (nie ma to jak szaleć z gitarą na ćwierci metra kwadratowego „prawie” wolnej przestrzeni i w dodatku siebie, ani nikogo/niczego nie uszkadzając, brawo! 🙂 ) dodawały wrażeń wizualnych. A sądząc po tym, że pierwsze trzy próby zakończenia występu zostały stłumione w zarodku przez publikę, koncert podobał się nie tylko mnie:) Jedyny minus wczorajszego koncertu to mały problem z ustawieniami przez co na początku koncertu Osaka, był w większości niezrozumiały w tym co śpiewa, ale po zwróceniu uwagi podczas przerwy na zdobycie piwa, chłopaki naprawili błąd. Jak będziecie mieć okazję zdecydowanie polecam chłopaków posłuchać. Na koniec, wybrane dwa zdjęcia z koncertu(fot. Ares)

dead_gentelmen_19 dead_gentelmen_09

3 responses to “The dead gentlemen

  1. Pingback: Deadgentlemenband « Tasm Blog

  2. O szkoda ,że nie wiedziałam:/ Miałam wychodne byłam w mieście, ale jakoś do Rycerskiej nie trafiłam, a widzę, że fajna zabawa była heh.
    Ujawniłam się w końcu:))

  3. 🙂 miło Cię widzieć, żałuj żałuj fajnie grali:) i liczę na częstsze wizyty:P

Skomentuj

