Wpis poetycko muzyczno inspirowany (18+)

A więc brat pokazał mi dzisiaj wiersz Tuwima. Heh, no i? spytacie się zapewne. A więc……wiersz powstały, jak by nie patrzyć dawno nadal jest aktualny. Zmieniają się miejsca, naftę zastępuję ropa itp. Mniejsza z tym, jestem zdania, że wierszy nie powinno się interpretować publicznie. Sztukę, każdy odbiera tak jak odbiera i wedle swojego psyche interpretuje. A przy okazji, wygrzebałem poniższe przykłady. Nie rozpisując się za bardzo bo i nie mam nastroju i nie mam chyba co pisać, polecam przeczytać i ewentualnie posłuchać:

J. Tuwim – Całujcie mnie wszyscy w dupe

J. Kaczmarczyk – Pijak

A. Mickiewicz – Reduta Ordona

5 responses to “Wpis poetycko muzyczno inspirowany (18+)

  1. he. Se przypomniałem, że o tym gadaliśmy. Miło, że wpadło w ucho. Poeci to dobra płyta.

  2. A no anonimowy to nie jesteś. Pozdrawiam kolegę z niegdysiejszych ulubionych wspólnych zajęć;)

  3. Również pozdrawiam i miło cię widzieć:) trzeba się na piwo ustawić. Ale ciii anonimowo;)

  4. Hm, ja tez ja skads kojarze! Ale nie kojarzę skąd.

  5. oczywiście, że anonimowo, w kapturze na głowie 😉 ale na piwo zawsze

Skomentuj

