6:40

Co można zrobić o tej godzinie? Obudzić się…A więc i ja tak zrobiłem, ot tak żeby się nie wyspać, takie niecałe 6 h snu po męczącym dniu jest przecież takie fajne:P

No więc stwierdziłem że potraktuje takie obudzenie standardowo, czyli napiłem się, łyknąłem zapomniany poprzedniego wieczoru zyrtec , i chciałem przeczekać. Niestety nie wyszło, trochę po godzinie 7 stwierdziłem że już w sumie to jest za późno żeby iść spać. Za to miałem czas na pomyślenie na temat kobiet, szczurów i zupełnie nie wiem dla czego myślą która przyszła sama(zbyt zaspany byłem żeby pamiętać od czego ten przewód myślowy się zaczął) Klingoni nawet piwo destylują warzą to chyba tylko herbatę. No nic, kawa jest, jakiś mruczący czarnuch na kolanach jest, słuchawki są, to można skopać komuś dupsko w NHL ’09 😛 A w południe polowanie na szczury, ciekawe jakie bestyje u mnie zamieszkają:)

3 responses to “6:40

  1. Ciekawy tok myślenia… Kobiety, szczury… 😉

  2. kobiety….. zla rzecz Braciszku

  3. To i ja wiem w szczególności jak jest 6:40 i nie traktujesz ich jak rzecz 😉 i żadnej nie ma obok:P

Skomentuj

