Dzisiejszy dzień…

… był kur…de ciekawy:P.

Szczurki nadal są lekko zdziczałe, nie dały się miziać tak jak się spodziewałem. Ale o szczurkach rozpisuję się w temacie im poświęconym i tam po informacje o nich zapraszam. Wracając do dnia dzisiejszego, było ciekawie. Między innymi totalne pomieszanie stanów emocjonalnych. Zaczęło się od strzałów muzycznych (nowy: Closterkeller, Sofa, Rammstein i zapomniany z lekka Lipali bloo ), rozwijało się przez rozmowy, które podnosiły mi ciśnienie z reguły, ale i czasem poprawiały humor. Chyba kończyło na procentach, które wlewały się we mnie kurtuazyjnie, znaczy nie powodowały stanu upojenia(jakkolwiek czy bym chciał czy nie). Tak wiec w owym sobotnim dniu, odkryłem na nowo sofe dobijając się kawałkiem, który mocno nasuwa mi skojarzenia z  Roxanne Stinga, ale i tak defuje z lekka. I paroma innymi, ciekawymi utworami różnych zespołów . A poza tym pierdzielona sinusoida spokoju, dobrego humoru i zdenerwowania. Takie małe „w nieścisłości rzeczywistości”.

Najciekawsze w dzisiejszym dniu było to, że nie znalazłem czasu o sensownej godzinie i skupienia myślowego na tyle, żeby załatwić kilka rzeczy. Zalatanie i zmęczenie robią swoje. Z takimi rzeczami muszę zdecydowanie dojść do ładu.

A co do ostatniego aspektu którego nie poruszyłem a chciałem: walka Gołoty z Adamkiem. Była fajna. Spodziewałem się ustawionej,  bądź takiej w której Gołota ostatnim ciosem powala przeciwnika. A co prawda skrócona, ale dostarczyła fajnego widowiska. Pełen szacunek dla Adamka za szybkość przy zwiększonej kategorii wagowej. Z resztą całą część gali którą widziałem oglądało się przyjemnie:) No i w post scriptum: Apator przegrał ale jutro pewnie wygra:P

Muzycznie:

(trzeba przyznać kawałek jest dobry, a książki jeszcze lepsze)

(nie było okazji jakoś wcześniej tego dodać:) )

One response to “Dzisiejszy dzień…

  1. ja tylko do muzycznie… tym razem .
    sofa – mizaga… repeat and again again again . . .

Skomentuj

