Wieczór

Miał kilka ciekawych elementów, ale trzeba przyznać, że rozmowa z toruńską ekspansją w Legnicy czyli Robertem była dla mnie zaskoczeniem.

I oczywiście jej zakończenie zostało odłożone na spotkanie, czyli wstępnie będzie to 13 czy 14 listopad. Taka ustawka na 30 min rozmowy, w której dwie osoby będą mówiły o życiu, podejściu do świata i podejściu świata do nich. Zapowiada się ciekawie i owocnie, bo część została już powiedziana:). Ale czasem w sumie to trzeba przestać marudzić i po prostu coś zrobić.Do roboty narodzie! 😉

Z ciekawostek, przestawienie czasu na zimowy nie zmienia tego, że budzę się po godzinie trzeciej. Zaczynam się zastanawiać czy to przypadkiem ta godzina nie jest jakaś felerna:P Może by jej jakieś egzorcyzmy przeprowadzić albo coś? Czekam na propozycje.

No i jeszcze obejrzałem sobie The Jeff Dunham Show , było fajne, i przynajmniej jak to w nowych serialach bywa nie ma obaw jak się będzie rozwijało. Jeff Dunham nie ma zbytnio jak tego spaprać;)

No i Coma coraz bliżej:) A jak się uda będzie skład historycznej wielkości, bo jeśli nic się nie zmieni dołączą posiłki ze Szczecina i Warszawy:) Legnickie pojawiają się zawsze:P

No dobra kuniec, trza zacząć kolejny zabiegany dzionek.

Muzyczny gratis:

7 responses to “Wieczór

  1. Bo najważniejsze, żeby umieć znaleźć siłę 🙂

    Będzie się działo w listku, oj będzie 🙂

  2. O ja! Jak dobrze, że Cię mam, mój informatorze:D Z wiadomych powodów nie jestem do końca zorietnowana co gdzie i kiedy, ale teraz choćby się paliło i waliło idę z Wami! I spróbujcie mnie nie wziąć a się pogniewam:D
    W ogóle nie mogę Cię spotkać na „wydziale”,hm?
    Nie wiem czy do Ciebie nie dołaczę(mam na myśli dłuższe niż planowane, studiowanie), tumiwisizm trwa nadal,nic mi sie nie chce.O zgrozo!
    Ściskam cieplutko!

  3. 😀 Aguś bilety już sprzedają, jutro albo pojutrze idem kupić. A jak ty będziesz to wogle skład idealny:D i ciesze się ze na coś się przydaje:D. A na wydziale bywam ostatnio, tylko żeby papierki odebrać bo moich zajęć jako tako nie prowadzą:) A co do przedłużenia studiowania proponuje zrzucić winę na dzieciaka lub męża:P Albo też przestać marudzić i wsiąść się do roboty ah ja to bywam dowcipny 😉

  4. co do egzorcyzmow to do mnie prosze :*

  5. 1:0 dla egzorcyzmów, jakieś jeszcze propozycje?
    Jak na nich stanie to Siostra oczywiście że do Ciebie przyjdę:)

  6. WZIĄĆ kurwa, nie wziąść… 🙂

  7. wyrażaj się bo cię zgłoszę jako spam:P

Skomentuj

