Sroda 11

🙂 No i tak w ramach wspomnienia:

Bujenliśmy się do flisa i zrobiła się bardzo przyjemna impreza, w fajnym składzie:)

Foty by Tasmanian Devil 🙂

flis_2009_11_11_09

Monika, Kamila, Ksi, RCA, Vealen, Rudy, Asfalt, Miedzian, Nekro i (w końcu załapany na zdjęciu) Tasm Devil.

flis_2009_11_11_10

Niah niah 🙂

flis_2009_11_11_05

🙂

flis_2009_11_11_12

No i mały dym z barmanką 😉

Na życzenie:D :

flis_2009_11_11_08

Minka:)

flis_2009_11_11_13

Szmatkożerny potworek po wygranej:)

9 responses to “Sroda 11

  1. 😀 te foty do normalnych to nie należą;)
    Mi się podoba to 2 foto zza baru, co to minę mam inną 😉

  2. heheh. oooooooooooooooo swietne sa 🙂 kcem linka do nich!!!!!!!!!!!!!! zadam !!! posiadania materialow dowodowych z tamtego spotkania 🙂

  3. A jak szmatka smakowała? 😀 Przyznaj się Pasqdo 😀 Biedny Ksi później nie miał szmatki i był smutny, a Ty mu ją bezczelnie wszamałaś :d

  4. Materiały dostarczone:), szmatka smakowała papierowo 😛 no i faktycznie Kaś wygrała i nie miałem szmatki:(

  5. hahahaha!!! bo ja gilgotnik pospolity szmatkozerny … zawsze zezre wsystko 😛

  6. Na życzenie dołączyłem kolejne;P

  7. Dla jasności, co zresztą logiczne, pierwsze foto nie robiłem ją bo…bo brakowało statywu, za to robiła to dłoń, nie wiem czyja ale robiła i uczyniła fotkę pierwszą. Reszta owszem już z dzieła mego.
    Tasmanek.

  8. Twój aparat Twoje foty:)

  9. Ale jesteśmy poryci… 😉

Skomentuj

