Bezinternecie nadchodzi!

Tym razem nie chodzi o globalne ocieplenie zamrażające kable pod Bałtykiem,  czy polityczne odcinanie internetu osobą podejrzanym. A o zwykła przeprowadzkę w miejsce w którym netu nie będzie na dzień dobry. Spijcie spokojnie chyba wam nie odetną:]

Przeprowadzka w toku. 5 sprytnych facetów zabrało większość zbytecznych mebli, raźno im poszło, denerwując mnie na koniec bo wyszło po raz kolejny, że moje kontuzje i ostatnie granie w kulki wywołały totalny brak kondycji:( Wkurw jakich mał0. No nic pozdycham później. Kumple pomogą:) Jutro ostatnie transporty i w piątek zdanie kluczy. Tak że jutro zostaje bez netu dopóki nie dogadam się z tepsą co do założenia netu na tymczasowym lokum. A tak ogólnie to u mnie mieszanie. Sporo stresów, które niedługo zastąpi praca i pisanie magisterki. Co prawda tylko cześć drażliwości przejdzie, ale sporo czasu zyskam. Ogólnie nie mam czasu czytać, nie mam weny żeby pisać, najbardziej doskwiera mi brak czasu dla Natalii. Duży buziak dla niej, że mnie znosi w mych chimerach i zajętości:)

No nic, pora wracać do roboty. Będę miał okazję to coś napiszę. Jak by co liczę na motywacje w komentarzach;)

Pozdrawiam wszystkich którzy tu zaglądają.

3 responses to “Bezinternecie nadchodzi!

  1. OSOBĄ?! Kurwa… OSOBOM!

  2. poza OSOBĄ 🙂 (… no dobra OSOBOM)
    to i tak Cie wspieramy 🙂

  3. Cóż powodzenia życze. I w związku z nowym mieszkaniem i w związku z nowym związkiem 🙂 (z tym ostatnim jak najwięcej, wiele szczęścia!)

Skomentuj

