Em.. zamawiał ktoś wiosnę?

Chyba tak, bo w sumie w okolicach południa pogoda taka wiosenna i ciepła była.

Uczciłem to, a co będę sobie żałował pozostawieniem czapki w odmętach carrefoura. Ale przynajmniej wytargałem Perłe (Export), trzeba przyznać nie licząc skojarzeń z pewnym Jakubem W., perełka jest dobra :). Tpsa zadziwi po raz kolejny więc gratis do neostrady przyszedł w dniu dzisiejszym. Szkoda, co prawda, że nie dodali do nawigacji samochodu i prawka. Ale nie można być zachłannym 😉 Coś smętnie mi dzisiaj i zaczęło mnie nosić, a więc pora wybyć na miasto.

Było już ale mi dziś pasuje, o:P

3 responses to “Em.. zamawiał ktoś wiosnę?

  1. Kubus jest wspanialy!

  2. Wspaniały jestem ja, Kubus jest taki sobie.

  3. Jak zwykle treściwe i zachęcające komentarze.

Skomentuj

